چه طور با بهبود سئوی سایت، نظر مرغ مگس‌خوار را جلب کنیم؟
نوشته شده توسط : عباسی

1- مثل ربات‌ها درنگ نکنید!
در شرایطی‌که تا به درحال حاضر سئو در مشهد عادت رایا پارس کرده what is seo بودید مثل ربات‌ها تصور کنید و یا این که همیشه از لغت ها کلیدی معلوم در متنتان به کارگیری نمایید، حال کافی‌ست به ذهن طبیعی و انسانی خودتان برگردید و به عبارتی‌طور که فکر می کنید بنویسید. ذهن ما با شنیدن هر کلمه و واژه دایره‌ای از عبارات هم‌مفهوم و مربوط به آن را به خاطر میاورد و خیلی وقت‌ها عبارت‌های با ارتفاع میانگین و توصیفی به مکان بعضا لغت ها به ذهنمان میرسد که میتواند محتوای ما‌را جلو پیروزشود. پس میان کلمه و واژه‌ها پل بزنید، مخلوط‌سازی فرمائید، خلق کننده باشید و به ذهن طبیعی آدم مجاورت و مجاورت‌خیس گردید.
2- انکر تکست‌ها را بدون شوخی بگیرید!
تلاش فرمائید پیوند‌هایی که تعیین می کنید در راستای محتوا باشد، ممکن میباشد یک تیتر جالب گردآوری‌ی متعددی را جذب نماید البته گوگل در پی کشف رابطه‌های معنایی‌ست پس به هماهنگی معنی پیوند‌ها و محتوای تارنما اعتنا فرمایید.

3- گویش (Schema) آرم‌گذاری استاندارد را فراموش نکنید!
برای معرفی صفحه های با موضوعات متفاوت کافی‌ست در کدنویسی تارنما، با نشان‌گذاری استاندارد به گوگل امداد فرمایید تا متوجه گردد محتوای تارنما شما در زمینه ی چیست؟
در کنار مورد ها بالا، بهتر میباشد مواقعی مثل به کارگیری از تصاویر و ویدئو فی مابین محتوای نوشتاری برای خودداری از خسته کننده شدن و هم‌اینگونه به مراد کاهش نرخ پریدن، به کارگیری از نوشته‌هایی با کاراکتر محصور در کنار نوشته‌های بلند و هم‌اینگونه ساخت وب سایت برای دستگاه‌های متفاوت مثل گوشی و تبلت و ... نیز گزینه اعتنا قرار بگیرد. تفحص نوشته‌ی علمی \" الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست و چه گونه فعالیت می نماید؟ \" توصیه می شود.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: